Thursday, December 4, 2008

Bercuti...

Assalamualaikum...
Lama aku tidak update blog ni. Maklumlah, tengah sibuk bercuti di rumah. Ni sudah masuk minggu yg ke 3 aku berada di rumah. Agak bosan juga sebab tiada planning cuti ni. Kelmarin, aku berjalan-jalan ke One Borneo. Best jg sebab tempat tu first time aku pegi. Agak besar juga. Kalo di KL macam Midvalley juga la. Tapi, first yang aku cari dekat one borneo ialah tempat boling. Hehe. Aku mencari tempat perlawanan yang sesuai antara aku dan Samsul Juwait. Harap-harap, match kami dapat di langsungkan pada tahun depan. Itu pun kalau si Samsul ni balik dan dia berani sahut cabaran aku. Haha. Ok la. Samapai di sini sahaja dulu. Minggu ni agak sibuk sebab kakak aku yang sulung akan bertunang. Tahniah la aku ucapkan untuk dia. Harap-harap, cepat la kawin ya. Ni ramai sudah adik-adik ko tunggu turn untuk kawin terutama si Hannan. Banyak sudah girlfriend dia tu. Haha. Akhir kata, kepada kawan-kawan, jemputlah hadir pada hari sabtu ni lepas solat zohor (12.30pm) waktu Sabah. hehe. Akhir kata, selamat bercuti dan selamat mencari sponsor untuk ke Mesir buat sahabat-sahabat sekelas. Wassalam.....

3 comments:

irman_rahs said...

kakak bertunang sabtu ni? ala telepas suda satu peluang...huhu
nda apala..

samsooL said...

huish.. gilalah.. ko ingat sia takut ka??
sia suda beli tiket balik !!!
26 ogos.. sia transit hongkong.. then.. dari hongkong.. direct pi kk..
na.. lepas raya tu ada 10 hari sia ada sblum balik huhu.. na.. plih jak masa ko mo.. time posa pun buleh juga..huhu

shee said...

kamu jak?????

Berbuka puasa di PWTC

Berbuka puasa di PWTC